Вебинарда ҮЕҰ-да әлеуметтік маркетинг құралдарын қалай қолдануға болатынын білді

  • 22 - Маусым, 2020 жыл.

«ҮЕҰ-ға арналған практикалық маркетинг» вебинарының шыққаннан кейінгі мәліметі

Алматы азаматтық орталығы ("Ақпараттық-ресурстық орталық" ҚҚ) "Азаматтық бастамалар орталығы" КЕАҚ гранттық қолдауымен, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Ақпарат және қоғамдық даму министрлігінің қолдауымен Алматы қаласы Қоғамдық даму басқармасының Мемлекеттік әлеуметтік тапсырысы шеңберінде қаржылық қолдауымен "ҮЕҰ үшін практикалық маркетинг (әлеуметтік маркетинг)" тақырыбында оқу вебинарын өткізді.

Вебинар 2020 жылғы 17 маусымда ҮЕҰ, Азаматтық бастамалар, шағын бизнес өкілдеріне арналған ZOOM платформасында өтті. Вебинар аясында әлеуметтік маркетингтің мазмұны, оның нақты сипаттамалары мен міндеттері, таңдауды қамтамасыз етуде балама шешімдерді қалай құру және өз көзқарасыңызды табу жолдары ашылды.

Әлеуметтік маркетинг-бұл әлеуметтік мақсаттарға жету үшін коммерциялық маркетинг әдістерін бейімдеу. Коммерциялық маркетингтің дәстүрлі әдістерінің көмегімен әлеуметтік маркетинг қажетті тауарлар мен қызметтерді қол жетімді және қол жетімді етеді, сонымен бірге салауатты мінез-құлық үлгілерін қабылдауға ықпал етеді.

Әлеуметтік маркетинг:

- әлеуметтік инвестициялар;

- әлеуметтік кәсіпорындар;

- әлеуметтік жобалар мен бағдарламалар;

- корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік;

- әлеуметтік әріптестік;

- әлеуметтік инновациялар;

- волонтерлік;

- әлеуметтік өнімдер даму үшін қажет

Сонымен бірге, әлеуметтік маркетингтің үш түрі бар:

- маркетинг қағидаттарына негізделген және әлеуметтік өнімдерді жылжытумен байланысты мақсаттарға қол жеткізуге бағытталған әлеуметтік ортадағы мемлекеттік органдардың, үкіметтік емес, қоғамдық ұйымдардың және қозғалыстардың, жеке тұлғалардың қызметі;

- бизнестің әлеуметтік жауапкершілігінің ерекшелігін анықтайтын әлеуметтік бағытталған маркетинг. Бұл саладағы маңызды ұғымдар демеушілік және фандрайзинг болып табылады;

- әлеуметтік маңызы бар проблемаларды жылжыту технологиясы, мұнда ең көп адамдардың назарын аудару және осы мәселелерді шешу үшін жеке адамға, әлеуметтік топқа және қоғамға әсер ету маңызды болып табылады.

Басқаша айтқанда, әлеуметтік маркетингтің стратегиялық мақсаты мақсатты аудиторияның әрбір мүшесінің жеке салымдары арқылы қол жеткізілген қоғамдық пайдаға байланысты. Әлеуметтік өзгерістерге бағыт - бұл әл-ауқаттың артуының және белгілі бір әлеуметтік жағдай үшін ерікті мінез-құлықтың өзгеруінің нақты міндеті.

Бизнес-жаттықтырушы Жұқыпбаев Ғалымның айтуынша, әлеуметтік маркетингтің тиімді нәтижелеріне мақсатты аудиторияның максималды санын тарту, сондай-ақ жеке адамдарға, әлеуметтік топтарға және қоғамға әлеуметтік мәселелерді шешуде әсер ету арқылы әлеуметтік әсер ету арқылы қол жеткізіледі. Сонымен қатар, нәтиже сыртқы қолдау алуға бағытталған оң беделді (қолайлы имидж) құру үшін ұйымдар арасындағы ынтымақтастық арқылы қамтамасыз етіледі. Әлеуметтік маркетинг бағдарламасының сәттілігі үшін қуатты ақпараттық компоненттің маңызы зор екенін атап өткен жөн.

Маркетинг әдістерін қолдана отырып және әлеуметтік қызметтер (кәсіпкерлік) ұсынатын үкіметтік емес сектор өз іс-әрекеттерін жоспарлап, оның салдарын болжауы керек. Сонымен бірге, жақын және ұзақ мерзімді мәселелерді шешу үшін аудиторияны бөліп, нақты критерийлер мен мотивтерді атап көрсетіңіз. Сарапшы Жұқыпбаев Ғалым маркетингті жоспарлаудың маңыздылығын, SWOT талдау, PESTEL анализі, Бостон матрицасы сияқты нарықты талдау құралдарын білу сұраныстың пайда болуына әкелетінін және ақпарат пен өзара іс-қимыл саласы арқылы тауарларды / қызметтерді сатуды ынталандыратынын атап өтті. Сонымен бірге кез-келген әлеуметтік кәсіпкерлік ұқсас қызметтерді өндірушілермен бәсекелестік жағдайында дамитынын ұмытпаған жөн.

Осылайша, вебинар негізінде елдің әр түкпірінен келген 30-ға жуық қатысушылар әлеуметтік, экономикалық (маркетингтік) факторлар синтезделген әлеуметтік басқарудың нақты, белсенді дамып келе жатқан технологиясын алды. Әлеуметтік бизнесті дамытқысы келетіндердің саны өте көп екенін мойындауымыз керек, алайда білімі, біліктілігі, ынтасы болмағандықтан, алғашқы қадам жасауға көпшіліктің батылы бармады. Бүгінгі таңда вебинарға қатысушылардың көпшілігі әлеуметтік маркетингтің сәтті құралдарын игере отырып, әлеуметтік кәсіпкерліктің өсуі мен нығаюына жағдай жасайды және көптеген әлеуметтік мәселелерді шешеді деп айтуға негіз бар.

Вебинарға қосылуға үлгермегендер үшін жазбаны Алматы қаласының Азаматтық орталығының (civilcenteralmaty) YouTube каналынан көруге, сондай-ақ мына сілтеме бойынша өтуге мүмкіндік бар https://www.youtube.com/watch?v=xbKki9R8-Wc&t=1s

#civilcenteralmaty #qogamgov #cisc2020 

 




Қазақстан, Алматы

Сатпаев к-сі 30/8,
139-кеңсе.

+7 (727) 398 95 25

Дс - Жм | 900 - 1800

info@civilcenteralmaty.kz

Барлық сұрақтар үшін